Prijetnemu vonju je težko ubežati, doseže človeka v istem trenutku in se mu ni moč upreti. Poljub na vsako stran… kapljico luksuzne dobrine, ki jo uporabljamo vsak dan, tako moški kot ženske.
Parfum je del vsake ženske in njene osebnosti. To je najbolje povedal Al Pacino v filmu Vonj po ženski: “To, da ne vidim žensk, še ne pomeni, da jih ne vidim.”
Za luksuzno dobrino so značilni izjemna kakovost, visoka cena, redkost in edinstvenost, privlačna zunanjost in lastna zgodovina. Sestavine pravega parfuma so izjemne kakovosti, saj želijo proizvajalci zagotoviti zanesljivost in trajnost izdelka. Mora biti privlačen na pogled, otip in vonj. Dober parfum služi predvsem izboljšanju življenja ter potešitvi strasti.
poljub z DECADENCE Marc Jacobs…
Čutna, nepozabna in preprosto dekadentna… elegantna lesna dišava z orientalskim pridihom za prefinjeno žensko, ki ima izbran okus.
Nepozabna in tako zelo lepo diši… Obožujem oblak prijetne dišave, ki me obda, ko se iz stekleničke razprši na milijone kapljic … „Decadence je čudežna, zanimiva in jemlje dih. Očara z vonjem, ki ga izpustim iz stekleničke.“
Vrh: šampanjec, cvet pomarančevca, bergamotka
Sredina: gardenija, akord hidrangee, kovačnik, iris
Osnova: žafran, vanilija, tekoč jantar
Marc Jacobs Divine Decadence nov navdih; svetlejša in še bolj bleščeča… vznemirljiv, sijoč, cveten vonj, ki zasije z vrhnjimi notami šampanjca, pomarančnega cveta in zasanjane bergamotke. Srce dišave predstavlja šopek belega cvetja: akord gardenije, iris in sladek kovačnik. Eksotične note žafrana, vanilije in tekočega jantarja zaključujejo to božajoče razkošje.
kaj pa zunanjost?…
Privlačna zunanjost je kot vidik luksuzne dobrine, po mnenju mnogih, kot tudi mene, zelo pomembna. Torej sama steklenička, njena oblika, velikost in izgled.
Dizajn: Izvirno stekleničko krasi pitonov pokrovček, zlata veriga in črn cof.
parfum mora biti nekaj posebnega…
Vsak parfum je nekaj posebnega. Izbira parfuma je zelo pomembna, saj odraža naš karakter, starost ali trenutno razpoloženje.
Včasih se raje parfumiramo z nežnimi in lahkotnimi vonji, drugič prisegamo na zapeljive in opojne vonjave. Velikokrat pa se tudi zgodi, da nam določen tip parfuma nikakor ne diši, v drugega pa se zaljubimo »na prvi voh«. Cilj pa je skupen vsem porabnicam, in sicer izbrati vonj, ki zadostuje lastnim kriterijem.
zvestoba blagovni znamki?…
Lahko rečemo, da je ena od vrst pripadnosti, zapletena kot vsa človeška čustva in občutja. Pri parfumih je trg že prenasičen in je pojem zvestobe potemtakem precej redek pojav, pa vendar obstajajo posameznice, ki so zveste izbrani znamki parfuma.
Ženske, ki ostajajo zveste svojemu parfumu se izognejo možni napačni izbiri parfuma, vemo pa da je za to pogosto potrebno vložiti precej truda, časa in denarja.
Kot zvesta porabnica parfumov, se naveličam enega in istega vonja ter si zaželim spremembo. Sem pa še vedno zvesta nekaterim parfumom, ker sem našla svojo dišavo, ki me bo zvesto spremljala še naprej skozi življenje.
? tyasha marcelly
Parfumi so postali vsakodnevni, zvesti spremljevalci vsakega porabnika. Kaj je torej tisto, kar posameznika prepriča, da je določen parfum pravi zanj? Zaupaj mi odgovor…?
?jesenski pozdrav, Tyasha