Članki bloga

PILATES 🏉 zlije  telo in duh v eno

PILATES 🏉 zlije telo in duh v eno

Vadba, Zdrava prehrana

Pilates je tehnika gibanja, ki jo je razvil Joseph Hubertus Pilates. Dokumentiranih je preko petsto različnih vaj, ki se lahko izvajajo na blazinah ali na posebnih napravah. Bistvo te tehnike je, da pri čisto vsaki vaji uporabljamo najpomembnejše mišice v telesu, to so globoke mišice ob hrbtenici in medenici. Ob redni vadbi, ki vključuje tudi delo doma, boste razvili moč s katero boste lažje premagovali vsakodnevne aktivnosti, sednje v službi, stresne situacije, fizične obremenitve  in športne aktivnosti.

Telesna aktivnost je ena ključnih sestavin zdravja.

Pilates deluje iz notranjosti telesa proti mišicam na površju in se sistematično ukvarja z manjšimi mišičnimi skupinami, ki telesu služijo kot stabilizatorji trupa, torej mišicam, ki skrbijo za stabilno hrbtenico in medenico. Pri klasični vadbi so te mišice napačno aktivirane ali celo premalo uporabljene. Pri Pilatesu je zelo pomembno pravilno dihanje in sicer s poudarkom napetosti v globokih trebušnih mišic, manjših mišičnih skupin, ki okrepljene razbremenijo spodnje hrbtne mišice ter varujejo pred poškodbami in manj bolečin v spodnjem predelu hrbtenice. Pilates se uporablja tudi v terapevtske namene. Učimo se novih gibalnih struktur in je odlično orodje za spreminjanje vzorcev glede napačne telesne drže. S pridobljenim znanjem poglobimo zavedanje svojega telesa in pomen pravilne drže. Naše gibanje postane lahkotno, natančno, osredotočeno, varnejše, ozaveščeni smo vsak trenutek. Zlijemo telo in duh v eno.
1AA.PILATES
Učinki redne vadbe:

    • Izboljšana gibljivost in nadzor gibov
    • Učinkovitejši srčno-žilni in dihalni sistem
    • Učinkovitejši limfni sistem in posledično manj toksinov v telesu
    • Močnejša trebušna muskulatura, kar se kaže v bolj ploskem trebuhu in vitkem pasu
    • Pravilna in lepa, pokončna drža v vsakdanjem življenju
    • Bolj čvrste mišice nog, rok in zadnjice
    • Odpravljanje bolečin v ledvenem predelu hrbtenice, nastalih zaradi prešibkih stabilizatorjev trupa
    • Manj glavobolov, če nastanejo kot posledica nepravilne drže in deformacije vratne hrbtenice
    • Večja kostna gostota
    • Natančnejše gibanje v vseh ostalih športih
    • Odlično izhodišče za vse nadaljnje športe in predvsem aktivno življenje

Brez športa si življenja ne znam dobro predstavljati. Že kot otrok sem bila zelo aktivna in to aktivnost prenesla vse do danes. Aktivno se že nekaj let ukvarjam z pilatesom. Telovadba me osrečuje. Resnično. Občutki, ki se porajajo po dolgem in napornem pilatesu so neprecenljivi. Vključujejo namreč zadovoljstvo, umirjenost, sprostitev, ponos, pozitivne misli. Koktajl teh občutkov je po intenzivni vadbi vedno prisoten. Moja oprema je sestavljena iz blazine, žoge, majhne uteži, kolebnica, klopca za trebušnjake,…
Za začetek si za vadbo izberite 4 dni v tednu, ostale pa počivajte ali izvajajte nizko intenzivno kardio vadbo.

O avtorju